събота, 23 януари 2016 г.

Сериали,които гледам.

Teen Wolf - любимият ми сериал. В началото дори не предполагах,че ще ми хареса..Относно пети сезон има много отрицателни коментари - въпреки че е доста по-различен от останалите,което го прави малко по-лош, ще продължа да го гледам, защото все пак е скъп за мен , а пък и чакам Стидия ! Героите са невероятни и е интересен , с много забавни моменти .


Reign - сериал, който започнах наскоро,но веднага харесах ! Невероятен и изключително интересен , не знаеш какво ще стане. Започнах да го гледам,въпреки че знаех какво става с важен герой, и засега нито веднъж не съжалих !
Малки сладки лъжкини - Беше интересен , но
зациклих на 4 сезон. Може би,защото си спойлнах  или защото съм чела книгите , или липсата на действие , но ми доскучава да го гледам.

Приятели - все още съм на втори сезон , но имам намерение да го изгледам докрай !

Дневниците на вампира - не трябва да го слагам,защото не съм го гледала от 3 години, а последно бях края на втори сезон. Но пък беше интересен. По някаква причина не си спомням защо съм спряла да го гледам.

Сериали , които съм започнала , но не завършила / не са излезли епизодите :
Shadowhunters - 2 епизода от 2. Предполагам,че ще го довърша

Doctor Who - Един епизод ( не смятам да довършвам )

Клюкарката - 2 епизода ( не знам )

Няма коментари:

Публикуване на коментар