петък, 26 февруари 2016 г.

The Sick Book Tag

Причината за направата на таг-а ми се струва ясна. За жалост трябваше да се разхождам до училище и обратно, понеже хрема не се оказа много сериозно настиване (всъщност предпочитам училището пред болест, не ме разбирайте погрешно).

1.Диабет- сладка книга, наистина сладка.
На мен наистина не ми се иска да се повтарям с поредицата на Стефъни Пъркинс от по-преден таг, затова казвам книгата на Зоела - Girl Online (въпреки че не е чак толкова сладка)

2.Едра шарка- книга, която си прочел веднъж и никога повече няма да прочетеш.
Мхм..това е трудно, защото има много книги, които не бих прочела пак, но не защото не са ми харесали, а заради липса на време..Първите няколко книги на поредицата ''Дневниците на вампира''. Просто не ми харесаха особено (в началото беше добре, но с всяка следваща се влошаваха)

3.Грип- книга, която се разпространява като вирус.
''Вината в нашите звезди'' - книгата, която дори нечетящите прочетоха.

4.Цикъл- книга, която четеш всеки месец, година или просто често.
Няма такава. Не обичам да препрочитам книги, понякога ми се променя мнението за тях. Ако препрочитам е, защото много ми е харесала, но съм я забравила. И въпреки това повече от два-три пъти не мога. Друго е за детските книжки или приказки. Тях винаги мога да ги чета още и още веднъж.

5.Безсъние- книга, която те е държала будна цяла нощ. 
Чак цяла нощ не ми се е случвало.. Но дълго не можех да заспя след ''Предани'' на Вероника Рот..

6.Амнезия- книга, която е забравена и се е провалила да остави траен отпечатък в теб, трайно впечатление.
''Скай'' от поредицата за Саванти. Почти нищо не помня. Беше ми някак скучна, проста в лошия смисъл. Идеята, че сами не сме си достатъчни и трябва да търсим някой да ни допълни, е в противоречие с моите виждания. Просто не ! Също така ''Чужди очи'' на и аз не помня кого. Беше интересна, но не ми хареса.

 7.Астма- книга, която те остави без дъх.
''Даровете на смъртта'' на Дж.К.Роулинг.

8.Недохранване -книга, която не дава храна за размисъл.
Не мисля, че съм чела (за щастие) такава.

9.Travel sickness -книга, която те отведе на пътуване през времето и пространството.
Поредицата ''Скъпоценни камъни'' - Керстин Гир, ако не се лъжа това е и единствената, която съм чела с пътуване във времето.

Тагвам всеки болен, който има желание да го направи! :D

Няма коментари:

Публикуване на коментар