петък, 8 юли 2016 г.

The Elemental Book Covers Tag

Стихиите винаги са ми били много любипитни и ще бъде интересно да ги съчетая с книжната тема. Благодаря на Paris Love за таг-а.

1. Намери книга с вода на корицата и книга със синьо на корицата.
Веднага се сетих за "Създадена от дим и кост" като синя корица. За второто се колебаех, но в крайна сметка смятам, че това беше по-оригиналният избор. Пък и това са две мои любими поредици, нямаше как да не ги включа.


2.Намери книга с огън на корицата и книга с червено на корицата.
Първо изникна в главата ми втората книга на "Игрите на глада", но "Скарлет" според мен е доста по-добър избор. А за "Град на небесен огън".. може и още да не съм стигнала до нея, но корицата е божествена! 

 3. Намери книга с нещо свързано със земята на корицата и книга със зелено на корицата.
"Възпламени ме" е с много хубава корица и виждаме на нея цветенца, просто нямаше как да не я включа. За "Лабиринтът" не бях много сигурна, но ме мързеше да търся друга :D


4. Намери книга с въздух на корицата и книга с бяло/сиво на корицата 
Димът е въздух... нали?? Нека приемем, че е. "Единствената" е също една от най-красивите корици, които има на българския пазар, и беше срамота да не я включа.


5. Намери книга със синьо, червено, зелено и бяло на корицата.
Мисля си за "Отпор" на Дж.Л. Арментраут. Нека видим - има червено, бяло, и синьо-зелено. Да, става!

И стигнахме до трудната част - не знам кой да тагна :D  Ще се улесня сама и ще поканя всеки, който иска да го направи.

Благодаря за прочита и хубав ден :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар