събота, 3 септември 2016 г.

Поредици, които не съм завършила.

Няма да съм аз, ако не си направя равносметка. Особено след като тази година завърших мноого от започнатите ми поредици. Установих, че не са ми останали много, които да довършвам. Искам да отбележа, че поредици, които съм започнала, но нямам желание да довършвам, няма да бъдат вписани тук (ще направя отделен пост за тях).

1) "Стъкленият трон" - Сара Дж Маас
Знам, че тази поредица не е завършена, но съм сигурна, че дори когато издадат всички книги, аз пак ще се бавя с нея. Прочела съм 3 от 6 книги, което не е малко, но онази четвърта книга ми шепне всеки път обвинителни думи.

2) "Реликви на смъртните" - Касандра Клеър
Ако за някоя поредица се чувствам виновна, то тя е тази. Мисля, че я започнах седми клас. Сега ще бъде десети. Ами да. Дори не знам как се случи. Остават ми две книги и все нещо излиза преди тях. Но съм решена до края на годината да прочета петата (поне).

3) "Малки сладки лъжкини" - Сара Шепърд
Ами тук.. вината не е само моя. Остана ми една книга. Една. От 16. Чакам да я купят в библиотеката, защото отказвам да я чета на английски. Не знам защо, не ме питайте. И отказвам да я купя (тук ми е вината :D). Както и да е. За нея също съм си определила краен срок - декември месец.

4) "Гриша" - Лий Бардуго
Започнах я тази година, така че с нея вървя доста добре. Една книжка ми остава, което хем е хубаво, хем лошо.

5) "Домът на мис Перигрин за чудати деца" - Рамсън Ригс
Не мисля, че ще я завърша. В смисъл харесва ми и имам желание, но не я виждам в близкото бъдеще. Имам да кажа само това + остават ми две книги.

6) "Лабиринтът. Невъможното бягство" - Джеймс Дашнър
Тази поредица...искам да я завърша сега! Но и не искам..притеснявам се, че няма да помня достатъчно от миналата/ че ще се объркам с филмите/и че няма да е достатъчно добра. Прочела съм първите две и ми харесаха, но съм чувала лоши отзиви за третата. Дори не знам дали да прочета книгата, която ce води извън поредицата "The Kill Order" (или както е на български.. ) Моля, този който ги е чел, да ми даде съвет въобще заслужава ли си четвъртата книга или мога да остана само с третата.

След написването на всичко това, осъзнах, че искам да направя отделни постове и за 1) поредици, които завърших тази година; 2) поредици, които няма да завърша; и може би 3) поредици, които искам да започна.
Добре. Това се оказа много полезно. Чувствайте се поканени да споделите кои поредици искате да завършите вие, ще се радвам да чуя!

6 коментара:

  1. Ако си харесала първите три от "Стъкленият трон" - скоро започни четвъртата, страхооотна е! За "Лабиринтът" - третата си беше чисто разочарование за мен. Мислех да чета предисторията 'The Kill Order' но след третата се отказах, а и скоро желанието ми за нея си замина. Плюс, че героите там са съвсем различни... Ако все пак решиш да прочетеш четвъртата - очаквам мнението ти, както и това за третата книга. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Вече се сдобих с "Кралица на сенките", надявам се да ми хареса толкова колкото и на теб. Относно Лабиринта мисля да прочета само третата. Благодаря за коментара:)

      Изтриване
  2. Заслужава си да завърших "Реликвите на смъртните", петата книга може да ти се стори малко слабички, но последната, шеста е просто невероятна.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за коментара :) Да, вярвам, че си заслужава, Касандра и нейните епилози нямат равни!

      Изтриване
  3. Аз съм по същия начин с реликвите на смъртните -все отлагам последните две книги. ...същото важи и за Лабиринта...дано някога успея да завърша всички започнати поредици 😉

    ОтговорИзтриване