събота, 17 септември 2016 г.

И заживели щастливо - Кийра Кас

Нямах големи очаквания за книжката, но тя меко казано ме очарова! Прекрасни историйки, които ми харесаха повече дори и от самата поредицата. И най-важното - oh, какви прелестни илюстрации! Истинска красота. Дори само за тях си заслужава да притежаваш книгата. Само първите страници и вече се бях влюбила в романа!
Ще ви споделя моите впечатления от изданието, като говоря за всяка историйка по отделно.

1. Кралицата 5/5* - Сладка, кратка, но запомняща се история. Съдържаше точно това, което харесвам - повече кралски неща и по-малко битки (даже никакви). Амбърли ми допадна много повече от Америка и Идлин взети заедно. Да, тя също има своите недостатъци и е сколнна да навежда глава, но притежава добро сърце. И двамата с Кларксън имат своите ръбове за доизглаждане, но точно това ги прави идеални един за друг.

2. Принцът 5/5* - Не очаквах много от тази история, но се оказа вълнуващо да видя събитията и от неговата гледна точка. Можем да проследим за кратко първата му среща с Америка, притеснението му и изборите, които е бил заставен да направи. Дори смея да кажа, че тази ми беше любимата. Беше най-забавна от всичките, а краят ме остави ухилена до уши.

3. Стражът 4/5* - Тази историйка бе също толкова добре написана, като останалите, но никога не съм била голяма почитателка на Аспен. Мисля, че затова разказът не ми се услади толкова. Беше изпълнен с повече кралски и пазачески дейности, отколкото ми се искаше. Но въпреки това ми хареса, защото както казах - обичам да виждам ситуациите от различни гледни точки.

4. Фаворитката 5/5* - Ако смятах досега, че Америка и Максън са сладки, то ... леле Марли и Картър са на съвсем различно ниво. Толкова бяха милички - най-вече първата им среща. Невинна, но и много ясна, тя показа колко всъщност ги е грижа за един друг. А пък историйките с ретроспекция ми бяха любими. Наистина, чудесен разказ.

5. Селест и Изборът 5/5* - Защо е толкова къс!? Не, не искам просто няколко страници с нея, а цялата история! Тя е много интересен и заплетен характер, от който смятам, че може много да се научи. Макар да е отрицателен герой, бих се радвала да чета за нея още и още. Разказът ми допадна много и беше нещо, от което не знаех, че се нуждая.

6. Прислужницата 3/5* - Ами.. разказът беше окей, но не ми достави удоволствието, както предишните. Може и причината да е в дължината му, ала просто не ме развълнува. Харесвам ги двамата с Аспен и се радвам, че имах възможност да надника и през нейните очи, но не е любимият ми разказ от книжката.

7. След Единствената 4/5* - Също толкова сладка, колкото останалите, тя ни позволи да видим малко след края на Избора. За да бъда честна ще кажа, че не помня много от нея, но знам, че ми даде усещането за един завършек.

След това следват кратки описания на живота на останалите финалистки и откъс от новата книга на авторката "Сирената", който признавам си, не прочетох, защото ще го направя чак, когато се сдобия с книгата.
С "И заживели щастливо" всъщност слагам край на една добра поредица.

Както казах и в началото - книжката е красиво направена отвън и отвътре и заслужава да бъде прочетена. Тя е наравно добра с останалите от поредицата, а рисунките й правят цялата история още по-вълшебна.

Няма коментари:

Публикуване на коментар